Θα πρέπει να ελέγξετε όλους τους ιστότοπους της NetBet (Καζίνο / Πόκερ / Σπορ) καθώς ο καθένας έχει το δικό του ανεξάρτητο υπόλοιπο και εάν δεν υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας στη διεύθυνση epikoinwnia@netbet.gr. Θα πρέπει να δώσετε τα πλήρη στοιχεία της συναλλαγής κατάθεσης από τον πάροχο πληρωμών σας.
Κέντρο Βοήθειας
Αναζήτηση
<% if (previousArticle) { %>
<% } %>
<% if (previousTitle) { %>
<% } %>
<% if (nextArticle) { %>
<%= previousTitle %>
<% } %> <%= previousArticle.title %>
<% if (nextTitle) { %>
<% } %>